вторник, 3 август 2010 г.

02.08 Понеделник


Поредният ден от моя летен стаж в агенция "Тонико имоти". Публикувам оферти за имоти в курорти - за апартаменти в Несебър,Слънчев бряг, по Южното и Северното Черноморие. Превеждам текстовете от български на английски език и мислено се пренасям на морския бряг. Сякаш виждам изгрева на слънцето, чувам плясъка на морските вълни и крясъка на чайките, носещи се над безбрежното море. Ето там една рибарска лодка се показва на хоризонта и приближава към мен. Чудя се каква ли риба се е уловила в рибарските мрежи?
Самотен сърфист се плъзга по гребена на една вълна, а недалеч от него, гларус се спуска рязко към водата и съвсем скоро изплува, уловил някаква риба - сутрешната му закуска.
Солената морска вода мие златистия пясък, отнася го навътре и носи със себе си раковини, миди с чудновати форми и какви ли не морски обитатели и съкровища.
Ето ме на терасата на един апартамент с прекрасна гледка към Стария Несебър и Несебърския залив. Хора се разхождат по алеята и се наслаждават на морския бриз, слънцето ме гали с топлите си лъчи, а шумът на вълните - успокоява и носи усещане за безбрежност. Като на длан, пред мен се разстилат вода, пясък и небе.
Скоро и аз ще имам шанса да отида на това място, да се изкъпя в солената вода и да прегърна слънцето.

5 коментара: