петък, 6 август 2010 г.

Защо стажувам през лятото?


Това е наистина интерен въпрос - Защо стажувам през лятото? Стажувам, защото ми се иска да правя нещо за разнообразие, освен да съм затворена цял ден вкъщи, да вися на Интернет във Фейсбук, да си чатя със 10 приятели наведнъж по скайпа, да излизам с тях и да ядем на Макдоналдс или пък да се разхождаме на Градската градина или на Гребната база. Да, вярно е, че още съм малка за стажуване, но не много малка, а е много полезно, защото всеки ден научавам по нещо ново. Постоянно идват клиенти руснаци при Лили и им слушаме разговорите. Много е интересно, защото аз съм учила 3 години руски, но не разбирам почти нищо от това, което говорят. С превеждането на оферти си подобрявам английския език, макар и да не превеждам толкова често - това не ми е работата. Работата ми е да качвам визуални оферти във Flickr и Picasa. Във Flickr качвам оферти на Анна Ботева - за курорти, а във Picasa оферти на Аделина Младенова и Маргарита Злачева - за апартаменти, панелки, студиа, къщи и др. в град Пловдив. А и на работата си намерих две нови много добри приятелки - Николета и Мария, които са стажантки като мен. Те са страхотни, много са умни, от време на време като си преведа по някоя оферта, ги моля да ми я проверят за грешки. Вече изгубих броя на седмиците, в които работим заедно, но станахме много близки през това време.
Затова е хубаво да работиш през лятото, работата не е толкова скучна, колкото изглежда. Всички от екипа ставате като едно голямо и задружно семейство, което не искате да напуснете, след като свършите стажа си.

3 коментара:

  1. Всъщност и аз за това работя през лятото :-). Радвам се че не ти е скучно!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Габи, трудно е от твоята статия да си направиш извода, че ти харесва да стажуваш, но определено си личи, че ти е интересно. Браво на теб! Всяко усилие да станем по-знаещи и можещи ни обогатява, но най-сладко е да победиш себе си - да надвиеш инерцията и апатията и да постигнеш нещо ... различно. Стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  3. Може би това са първите стъпки към постигането на онази мечта, за която ти писах по повод твоята мечта за къща! Нали знаеш, детенце, че ЧОВЕК Е ТОЛКОВА ГОЛЯМ, КОЛКОТО ГОЛЕМИ СА МЕЧТИТЕ МУ!

    ОтговорИзтриване